Sponsoring Zwolsche Vecht Regatta

sponsoring zwolsche vecht regattaZoals veel ondernemers zijn wij niet alleen gestart met ons bedrijf voor de winst, maar ook om iets bij te dragen.

Fervente roeiers en dus…

We zijn beiden fervente roeiers. Het is voor ons daarom logisch om de jaarlijkse Zwolsche Vecht Regatta, dé wedstrijd van de Zwolsche Roei- en Zeilvereeniging te sponsoren. We zetten al een paar jaar onze vaardigheden en kwaliteiten in om de wedstrijd tot een succes te maken. Vorige week, op 11 juni 2017, is dat weer heel goed gelukt!

Techniek

Rik droeg, als man van de techniek en met een passie voor “meten is weten”, bij aan de tijdwaarneming. Samen met 2 collega’s zorgde hij ervoor dat de tijden van alle roeiers nauwgezet werden geregistreerd.

rik deelnemer in skiffDit jaar was er een recordaantal deelnemers. Die allemaal direct na hun wedstrijd willen weten hoe ze het hebben gedaan. Of ze beter hebben gevaren dan het jaar daarvoor en hoe ze staan ten opzichte van hun concurrenten.

Het rekencentrum is dan ook het hart van de wedstrijd. Gevestigd in een afgesloten ruimte, telefonisch verbonden met start en finish, is het voor hen hard en zeer geconcentreerd werken tijdens de races.

Ondanks het recordaantal deelnemers lukte het ook dit jaar om binnen een half uur na terugkomst van de ploegen de uitslagen op een rijtje te hebben, zodat de prijsuitreiking vlot kon plaatsvinden.

Coördinatie vrijwilligers

henriet organisatieHenriët is al jaren vast lid van de voorbereidende commissie. Haar aandachtspunt ligt vooral bij de ontvangst van deelnemers en overige gasten. Het versieren van het terrein, regelen van de live muziek, de bar en het eten, het regelen en aansturen van vrijwilligers en er een écht feest van maken, dat is haar wel toevertrouwd.

E-mailmarketing en Facebook

De organisatie heeft grote ambities en wil de wedstrijd flink laten groeien. E-mailmarketing, Facebook, en de website spelen een grote rol bij de marketing en het trekken van deelnemers. Ook hier kan Henriët haar kennis en ervaring natuurlijk goed kwijt.

Dat dat werkt, bleek dit jaar wel, het aantal deelnemende ploegen groeide van 66 naar 117. Of het gaat lukken volgend jaar nog zo’n sprong te maken, we gaan het zien!

 

 

 

 

 

Delen via FacebookDelen via TwitterDelen via WhatsAppDelen via LinkedInDelen via E-mail